Liga SKHOOP squashmasters 2015 – Zasady

Liga SKHOOP squashmasters 2015 – Info


WYNIKI LIGOWE RANKING ZASADY ARCHIWUM


Zasady Ligi SKHOOP squashmasters – Jesień 2015


0. Nagrody w lidze SKHOOP SQUASHMASTERS 2015

Sponsorem tytularnym edycji jesiennej 2015 jest marka SKHOOP.
Marka SKHOOP to szwedzka firma odzieżowa produkująca m. inn. puchowe stroje dla kobiet, w tym innowacyjne puchowe spódniczki. Firma SKHOOP ufundowała dla uczestników ligi SQUASHMASTERS vouchery do wykorzystania w sklepie (internetowym lub stacjonarnym) o łącznej wartości 3500 zł.
Jeden z nich (voucherów) będzie można wygrać podczas finałowej ligi w dniu 16 grudnia. Pozostałe można wygrać/wylosować w tym samym terminie  (trzeba być obecnym podczas losowania).

Aby wziąć udział w losowaniach lub zdobyć nagrodę główną należy spełnić następujący warunek marketingowy w celu promocji marki Fundatora nagród: Należy udostępnić zdjęcie SKHOOP oznaczone logotypem SQUASHMASTERS na profilu FB uczestnika lub osoby jego reprezentującej (w przypadku, gdy zawodnik nie posiada profilu na FB).

Ustaliliśmy 5 poziomów nagrodowych. Poziom pierwszy – to nagroda główna przeznaczona dla zwycięzcy ligi finałowej. Wygrać ją może podczas finałowej ligi (16.12) zawodnik, który będzie miał najlepszy bilans setowo/punktowy w grupie finałowej A. Grupa A będzie wyjątkowo złożona z pierwszej siódemki rankingu (decyduje 7 najlepszych wyników spośród wszystkich rozegranych). Skład grupy finałowej będzie zależał (wyjątkowo) od rankingu dotychczasowych rozgrywek.Aby zawodnicy mieli równe szanse ta grupa zostanie rozegrana na specjalnych zasadach – handicapowych do 11 punktów. O handicapie decyduje miejsce w rankingu ligowym, ranking PFS oraz indywidualne osiągnięcia sportowe.
Drugi poziom to 1 nagroda losowana dla awansujących z poziomu grup B i C1/C2.
Trzeci poziom to 1 nagroda losowana dla awansujących z poziomu grup D1/D2.
Czwarty poziom to 1 nagroda losowana dla awansujących z poziomu grup E1/E2.
Piąty poziom (nagroda pocieszenia) to 1 nagroda losowana spośród wszystkich pozostałych zawodników.
zawodnicy z grupy finałowej o ile nie zostaną laureatami rozgrywki finałowej – wchodzą do losowania nagrody poziomu drugiego.
Zapraszam na stronę www.skhoop.pl

pozdr/wk



Poniżej ogólne zasady rozgrywek ligowych

1. Układ ligowy*

Liga składa się z 5 podstawowych poziomów. Gradacja jest następująca:
Jedna grupa A** (19.00 – gra max 7 osób, spadek do 2/3/4 zawodników),
Jedna grupa B (19.00 – gra max 7 osób, awans 2, spadek do 4 zawodników),
Dwie grupy C*** (19.00 – gra max 7 osób, awans po 2 zawodników, spadek do 3 zawodników),
Dwie grupy D (21.00 – gra max 8 osób, awans po 2 zawodników, spadek do 4 zawodników),
Dwie grupy E (21.00 – po 7 lub 8 osób, awans po 2 zawodników, pozostali utrzymanie lub zamrażarka w zależności od ilości zgłoszeń zaliczonych na następny tydzień ).

* W przypadkach szczególnych możliwa jest reorganizacja układu grup w celu dostosowania do ilości i poziomu zaawansowania zgłoszonych zawodników
** W przypadku gdy zawodnik w grupie A nie wygrywa żadnego seta spada do grupy C1/C2
*** W przypadku gdy zawodnik w grupie C1/C2 wygrywa bez straty seta awansuje do grupy A, powodując automatycznie spadek 3 lub/i 4 zawodnika od końca w grupie A

2. Zgłoszenia startu

Zakłada się domyślnie, że zawodnik, który awansował do wyższej grupy, utrzymał się lub spadł do niższej grupy bierze udział w kolejnych rozgrywkach. Udział nowej osoby musi być zgłoszony i potwierdzony przed startem danej ligi (tydzień wcześniej), co pozwoli ustalić ilość osób utrzymujących się w grupach D, E i F oraz pojemność zamrażarki w danych rozgrywkach. Udział osoby po przerwie w rozgrywkach musi być zgłoszony mailem lub sms-em.  
Zgłoszenia należy przesyłać mailem na adres liga@squashmasters.pl lub SMS-em na numer 501 160 522.
Nowi zawodnicy rozpoczynają rozgrywki w grupach  E lub ew. D chyba, że ich poziom sportowy (oraz wolne miejsce) uzasadnia wyższe rozstawienie.

3. Zasady udziału.

Udział w lidze jest płatny z góry. Jednorazowa gra kosztuje 75 zł.
W przypadku płatności z góry  cena jednej gry spada do 65 zł.
Potwierdzeniem udziału jest wpłata na konto ligowe z zaznaczeniem – za które środy jest to płatność.
Uczestnicy grup pościgowych (E1,E2) muszą mieć świadomość, że brak awansu do grupy wyższej grozi przymusową, tygodniową przerwą w rozgrywkach (Zamrażarka).
Brak wpłaty za kolejne rozgrywki (po wykorzystanym, opłaconym pakiecie) może skutkować przesunięciem zawodnika (który nie potwierdził udziału w kolejnych seriach rozgrywek) do “zamrażarki” ligowej czyli listy oczekujących.

  • Konto ligowe:
    m2000 waldemar kobus. horbaczewskiego 3, 03-984 warszawa
    PKOBP: 63 1020 4900 0000 8802 3514 9632

4. Nieobecności.

a. W przypadku nieobecności usprawiedliwionej zawodnik może liczyć na grę w kolejnym tygodniu w tej samej grupie lub o jeden poziom niższej, o ile inny zawodnik zwolni miejsce w grupie na odpowiednim poziomie. Jeśli takie extra miejsce się nie zwolni – zawodnik może rozpocząć rozgrywki od gry w grupach E1/E2.
b. W przypadku, gdy zwalnia się miejsce w grupach A i/lub B i/lub C a nie ma oczekującego zawodnika (zgłaszającego wcześniej nieobecność) do gry zostanie zaproszony kolejny zawodnik z grup niższych (z najlepszym bilansem setów a następnie punktów zdobytych lub straconych), gość lub zawodnik z rezerwy o ile pojawi się na rozgrywkach do 19:30 w dniu rozgrywek gotowy do startu.
c. Wprowadzam pojęcie AVATARA. Chodzi o to, że zawodnik, który ma zamiar nie pojawić się na kolejnych rozgrywkach – może swoje miejsce utrzymać, o ile na jego miejsce przyjdzie zastępca, na takim poziomie sportowym, że utrzyma   miejsce zastępowanego lub nawet je polepszy awansując wyżej. Warunkiem wprowadzenia Avatara do obiegu jest opłacenie jego udziału w grze z góry. Jest to także możliwość uzyskania awansu do wyższej kategorii o ile ktoś bardzo tego pragnie. Choć awans uzyskany samodzielnie smakuje o niebo lepiej :-) .
d. Nieobecnośc nieusprawiedliwiona
W przypadku, gdy zawodnik zrezygnuje z gry w dniu ligowym (środa) oraz nie zapewni swojego zastępcy/avatara na odpowiednim poziomie sportowym ponosi opłatę administracyjną w kwocie 30 zł rozliczaną jednorazowo (przy nadpłacie) lub podczas kolejnych trzech kolejek – cena ligi wzrasta każdorazowo o 10 zł.

5. Jak gramy.

A. W każdej grupie startuje nie więcej niż 8 i nie mniej niż 5 osób. W ciągu 2 godzin każda grupa rozgrywa mecze dwusetowe każdy z każdym. Zawodnik wchodzący na kort powinien być przygotowany do gry (rozgrzany). Dłuższa rozgrzewka (do 3 minut na dwóch zawodników) dotyczy wyłącznie pierwszych meczy lub przypadku zmiany (pęknięcia, utkwienie pod sufitem) piłeczki.
Mecze rozgrywane są do dziewięciu (grupa A, B i C) lub jedenastu punktów z nagłą śmiercią (dziewiąty lub jedenasty punkt wygrywa set).
Przerwy w grze.
Przerwa pomiędzy setami może trwać nie więcej niż 30 sekund. Podczas przerwy między setami zawodnicy nie powinni opuszczać kortu. Opuszczenie kortu może być traktowane jako poddanie kolejnego seta.
Rozgrywane są zawsze dwa sety (możliwy wynik to remis, wygrana, przegrana), wyniki powinny być zapisane w tabeli ligowej natychmiast po rozegraniu meczu.
Inne zasady obowiązują w przypadku, gdy nie ma pełnej obsady – ustala je za każdym razem organizator.
Sędziowanie
Wprowadza się zapis uproszczony w przypadku, gdy grają grupy przynajmniej 7 osobowe. Zawodnik sędziujący zapisuje wynik, podaje go zawodnikom grającym i rozstrzyga sytuacje sporne. W przypadkach meczy podwyższonego ryzyka mecz może być sędziowany przez dwóch sędziów.
Decyzje sędziego/ów zewnętrznych są ostateczne.

B.
Uwaga:
a. Uczestnik rozgrywek ligowych zobowiązany jest do zgłębienia przepisów gry w squash. W szczególności tępione będą metodami administracyjnymi zachowania niebezpieczne dla innych uczestników ligi.
b. Uczestnik wnosząc opłatę startową nabywa prawo do rozegrania wszystkich meczy w ramach odpowiedniej grupy ligowej, ale nie oznacza to prawa do wykorzystywania całego czasu rozgrywek na potrzeby zawodników. Wyłącznym dysponentem czasu wykupionego na potrzeby ligi jest ORGANIZATOR LIGI. Rozegranie dodatkowych meczy w czasie trwania ligi wymaga uzyskania zgody organizatora. Dodatkowe mecze mogą być rozgrywane (poza kortami wykupionymi przez organizatora ligi) w dodatkowym czasie wykupionym przez potencjalnych uczestników takich meczy.
c. Czas trwania rozgrywek rozpoczynających się o godzinie 19 może być wydłużony w celu dogrania zaległych meczy. W takich przypadkach (przedłużenie rozgrywek) organizator może zmienić kolejność rozgrywek grup oczekujących.
d. Skład grup ligowych ustala organizator na podstawie zgłoszeń oraz przyjętych opłat za udział. Pierwszeństwo udziału mają osoby, które po uzgodnieniu z organizatorem opłacą udział z góry przelewem.

C.
Rozgrywki danej edycji trwają 3 miesiące i stawką w nich jest tytuł Mistrza Ligi danej edycji. Kolejne, trzymiesięczne edycje będą utrzymywały ciągłość spadków i awansów. Skład pierwszej edycji zostanie ustalony na podstawie rankingu ostatniej oraz poprzednich edycji.

6. Ustalanie kolejności końcowej

O kolejności końcowej w grupie ligowej decyduje kolejno:
a) ilość wygranych setów,
b) suma punktów zdobytych we wszystkich meczach danej kolejki
c) suma punktów straconych we wszystkich meczach danej kolejki
e) wynik meczu bezpośredniego
f) różnica punktowa.

7. Punktacja ligowa.

Ranking końcowy zostanie wyliczony jako suma najlepszych wyników z wszystkich wyników ligowych danego zawodnika.

MIEJSCE Punkty za miejsce w grupach
A B C D E
1 565 484 403 322 241
2 545 464 383 302 221
3 525 444 363 282 201
4 505 424 343 262 181
5 485 404 323 242 161
6 465 384 303 222 141
7 445 364 283 202 121
8 425 344 263 182 101

•  Bonus za 12/0 w grupach A, B, C, D i E – plus 100 punktów

—————–

Uwagi ważne z punktu organizacji rozgrywek:
1. jeśli zawodnik z grupy – [a/b/c1-2] spóźni się ponad 30  minut bez wcześniejszej zapowiedzi – w jego miejsce może wejść zawodnik z listy rezerwowej; to samo dotyczy zawodników z grup [d1/2-e1/2], gdzie niezapowiedziane spóźnienie powyżej 40 minut wyklucza z gry (oczywiście w przypadku obecności innego chętnego do gry).
2. rezygnacja w dniu rozgrywek bez zapewnienia zastępstwa (zawodnika na podobnym poziomie sportowym – AVATAR) oznacza automatyczny spadek o 1 poziom ligowy; w przypadku zawodników z grupy A jest to spadek do C1/C2.
3. przegrana 0/12 (zero wygranych setów) może być (ale nie musi) premiowana spadkiem o 2 poziomy ligowe.
4. wygrana do zera może być (ale nie musi) premiowana awansem o dwa poziomy ligowe.

(c) wk


W jesiennej edycji Ligi SKHOOP squashmasters 2015 Fundatorem nagród jest szwedzka marka odzieżowa SKHOOP. Jej sztandarową wizytówką są puchowe spódniczki, wyjątkowe, taliowane, kolorowe i bardzo ciepłe. Pozwalają każdej kobiecie – nawet mroźną zimą – wyglądać modnie i czuć się komfortowo. Świetnie pasują do legginsów, merino, jeansów, butów zimowych ale też obcasów, swetra czy krótkiej puchowej kurtki. Każdy model ma dwustronny zamek, który w dowolnym momencie pozwala założyć i zdjąć spódnicę jak pareo. Stylowe kolorowe spódniczki puchówki to ‘must have’ nadchodzącej zimy. Najnowsze modele są już dostępne w sklepie internetowym www.skhoop.pl, w sklepie wzorcowym oraz punktach sieci Intersport a także Royal Collection.

Chcesz zrobić prezent Partnerce, Matce, Żonie, Kochance,
Córce, Dziewczynie, Sąsiadce albo Teściowej?


Możliwości jest kilka:
– Albo zostaniesz laureatem finałowej edycji.
– Albo jako zawodnik awansujący w którejkolwiek z grup – weźmiesz udział w losowaniu
cennych voucherów, które wybrana przez Ciebie osoba będzie mogła wykorzystać
w sklepie wzorcowym na ul. Prymasa Tysiąclecia 48a lok 16 (5 minut od CH BlueCity).

Finałowa liga odbędzie się 16 grudnia – idealny czas na gwiazdkowe prezenty…..


Wejdź na stronę www.SKHOOP.pl i wybierz – jaki prezent gwiazdkowy chciałbyś zrobić bliskiej osobie.


Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

RSS feed komentarzy.

Komentarze są wyłączone.

Strona główna Kontakt
Copyright © 2009 Squashmasters.pl   WordPress  Artykuły (RSS) and Komentarze (RSS).