INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Harmonogram IMP
10.05 (WTO) Otwarcie list startowych Seniorów i Juniorów
23.05 (PON) Publikacja rankingu na podstawie którego rozstawiane będą turnieje mistrzowskie Seniorów i Juniorów
28.05 (SOB) Zamknięcie list startowych Seniorów i Juniorów
29.05 (NIE) Weryfikacja opłat startowych + publikacja decyzji o przyznaniu dzikich kart do Turnieju IMPS/J
30.05 (PON) godzina 17:30 Losowanie Turniejów PANÓW I PAŃ [SQUASH CITY]
31.05 (WTO) godzina 19:00 Losowanie Turniejów JUNIORSKICH [SQUASH CITY]
Turniej IMP [Warszawa. SQUASH CITY]
02.06 (czwartek) Mecze rozegrane
03.06 (Piątek) Mecze rozegrane
04.06 (Sobota) Mecze rozegrane
05.06 (Niedziela) Mecze rozegrane
==============================================
Zgłoszenia do IMP
Wyłącznie mailem:
Turniej IMP Seniorów turnieje@m2000.pl
Turniej IMP Seniorek turnieje@m2000.pl
Turniej IMP Juniorów turnieje@m2000.pl
Zgłoszenie powinno zawierać: imię nazwisko zawodnika i reprezentowane miasto/klub (jeśli dotyczy) oraz aktualny (na dzień zgłoszenia) ranking zawodnika;
w przypadku seniorów nieklasyfikowanych niezbędna jest licencja PFS oraz podstawowe dane kontaktowe;
w przypadku juniorów nieklasyfikowanych wymagamy dodatkowo podania daty urodzin oraz rekomendacji klubu/trenera.
Opłata sportowa
Opłata sportowa za start w IMP została ustalona przez PFS w następujących wysokościach:
Turniej Juniorski – 70 złotych
Turniej Seniorów Kobiet – 105 złotych
Turniej Seniorów Mężczyzn – 140 złotych
Opłata sportowa może być wpłacona bezpośrednio w klubie (ale tylko do piątku 27 maja) lub powinna być wpłacona na konto:
Waldemar Kobus. Warszawa Włodarzewska 57E
CITIBANK nr 26 1030 0019 0109 8518 0443 8571
w danych/tytule przelewu MUSI się znaleźć: imię nazwijsko zawodnika, symbol kategorii SK/SM/U11/U13/U15/U17/U19).
Zawodnik dokonujący przelewu proszony jest o mailową informację o dokonaniu przelewu.
W przypadku, gdy zawodnik wypadnie z listy startowej lub wycofa się (pisemnie) z turnieju przed losowaniem – opłata startowa zostanie zwrócona na konto zawodnika w terminie do 7 czerwca.
Zawodnicy/Kluby pragnące otrzymać fakturę VAT z tytułu startu w zawodach proszone są o przesłanie mailowo danych do wystawienia faktury.
Nagrody
Uczestnicy turniejów IMP (juniorów U11/U13/U15/U17/U19 oraz seniorów 19+) walczą o tytuł Mistrza Polski w danej kategorii za sezon 2010/2011.
Zdobywcy pierwszych trzech miejsc (poza tytułem) otrzymają medale i dyplomy.
Wszyscy uczestnicy turniejów otrzymają punkty do klasyfikacji/rankingu PFS.
Zawodnicy z licencją PSA i zawodniczki z licencją WISPA otrzymają punkty do klasyfikacji PSA/WISPA zgodnie z zajętym miejscem.
Komitet Organizacyjny IMP
W skład komitetu organizacyjnego wchodzą:
Waldek Kobus (PFS)
Piotr Samborski (Sędzia Główny czwartek/piątek/sobota) Tomasz Banasiak (Sędzia Główny niedziela)
Jarek Kopyt (PFS)
kontakt z bezpośrednim organizatorem imprezy
mailowy: info@squashmasters.pl
telefoniczny: 501 160 522
(c) m2000